Onsdag

Eftersom jag inte var klar med mina frågor igår så bestämde jag mej för att stanna hemma idag och skriva klart dom. Sov till halv elva. hur skönt som helst, jag kände verkligen att jag behövde det. Sen ringde Elle och talade om att föreläsningen var inställd så jag missade inget! så nu har jag äntligen skrivit klart mina frågor så nu är det bara att plugga in allt, det känns ju faktiskt ganska simpelt, det är ju det man har gjort hela sitt liv nästan så det kommer nog att gå bra. Jag hade ställt in mej på en omtenta på den här tentan också, men nu känns det som att det finns en ganska så bra chans att klara den, så jag ska verkligen göra mitt allra bästa.
nu ska jag försöka plocka i ordning lite här. ser ut som det måste ha gjort på krim 1856 (hihi ett historiaskämt!) sen ska jag ta mej ut tror jag. har inte varit utanför dörren idag än så det ska blir skönt. sen får jag nog ta tag i pluggandet igen. ska läsa igenom alla frågor och se så att jag fattar.
Grattis Johanna och Anna till tentan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Jag är jättejättenöjd. Det kommer gå superbra för dig! Vi måste hinna ses snart. Kram!

2007-10-24 @ 22:57:32
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0