plugg natt

åh det har varit en lååång dag idag. kom inte hem förän halv sex och sen dess har jag bara legat framför teven, jag kände att jag behövde vila lite men nu så ska jag börja plugga.
jag längtar så tills den här tenan är över, då kanske jag äntligen kan börja ha ett liv igen. jag ska försöka ta hand om mej själv. hehe..inte äta gröt och bara sitta framför datorn. det ska bli så skönt.

i natt pratade jag med jimmy. det var så skönt att få prata med honom och för första gången på länge så kändes det jätte bra. dock så är jag väldigt orolig för honom. han  mår inte bra alls nu. jag önskar att jag kunde finnas där för honom.

nu är mitt te klart så nu är det dags att komplettera dom sista frågorna och sen läsa igenom det och skapa någon slags struktur.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0