seeg

Det går så segt med pluggandet nu. håller på med en fråga nu, borde hinna klart den och minst två till, men jag vet mycket väl att jag inte kommer att hinna! Jag borde koncentrera mej på frågorna om sverige nu, men det är sp tråkigt och jobbigt så jag orkar inte det. men jag vet att om jag ska klara tentan så borde jag..

igår när jag var ute och gick så tänkte jag på den förra tenten, vi får reda på resultatet i morgon, och jag tänkte att om man inser att man inte kommer att få godkänt på tentan  för att man har läst för lite, då borde man ju vara så smart så att man borde ha klarat det om man läst lite till? jag menar om man verkligen har gjort sitt allra bästa och verkligen pluggat åtta timmar per dag och kännt sej nöjd efter tentan och tror att man har klarat den och sen får reda på att man inte har gjort det, då räcker man kanske inte till? men om man då inser att nej har saknades det lite, jag borde ha skrivit mer om det här men jag hade läst för lite om det för att kunna skriva mer, då har man väl änså kapaciteten att klara det? Ja det här är något slags resonemang för att få mej att plugga lite mer och för att inte känna mej helt misslyckad.

jag håller på att läsa en underbar bok nu. Den ofrivillige resenären av Jenny Diski. Fantastiskt bra bok.

om jag hade fått bestämma så skulle jag leva ett liv utan några små ord. dessa ord är: OM, BORDE, LAGOM och MEN...

nej nu måste jag fortsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0