sista rycket nu

åh underbar dag idag trots att det är söndag. vaknade åtta helt av mej själv och jag var pigg. satte igång datorn och tänkte ligga kvar i sängen ett tag. så skriver rickard! underbara rickard! så det känns som att det kommer att bli en bra dag. Ska plugga in det sista nu. idag ska det sitta.
det blåser fortfarande as mkt ute. jag vågar typ inte gå ut, men jag måste handla idag så jag får väl lägga stenar i fickorna som mamma gjorde på oss när vi var små.
i morgon kommer pappa och filip och hälsar på. ska bli kul. men det innebär att jag måste städa i morgon. och läsa igenom svaren en gång till. och skriva den didaktiska frågan och plugga in den. och baka..men det är bra att jag har så mkt att göra för då kommer jag inte sitta och panikplugga. det var ju det felet jag gjorde inför förra tentan, så nu känns allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0