Söndag

jaha så var det söndag igen. Jag hatar söndagar, men idag har inte den vanliga söndagskänlsan infunnit sej, men den kommer väl snart. har sovit jätte dåligt i natt så jag kommer väl snart sitta här och typ sova!

tänker på Rickard!

Idag ska jag ta tag i Italiens enande. så sjukt tråkigt. jag har två och en halv fråga kvar, jag kommer ju aldrig hinna dom tills ikväll..men jag ska nog vänta med en till efter föreläsningen i morgon. jag har inte fått något grepp om det än så jag gör nog så.

Jag mår mkt bättre nu iaf. det är på kvällarna som det är lite jobbigt, men nu är det lugnt.

Kattis, jag hoppas verkligen att våra planer går i lås. ju mer jag tänker på det desto gladare blir jag! Fan vad kul vi skulle ha! hela tiden!!!

nej nu måste jag ta tag i pluggandet!
Saknar mina vänner där hemma: Toraa, Jossan, Maria, Malin, Jennifer, Sara, Sarah, Emelie, Jenny, Jimmy, Fia, Marie och alla andra som jag har glömt så klart!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dig också, vännen.

2007-10-22 @ 12:40:19
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0