suck

har verkligen pluggat hela dagen nu. det går i och för sej ganska så bra, men nu börjar det bli fullt i huvdet så jag tror att jag ska sluta för i dag. eller iaf för en stund. ska laga mat och sen bara dega framför teven. först är det videokväll hos luuk, jag är ju lite kär i han så jag måste ju se det, den är det nyheter, vilket jag verkligen borde se eftersom jag inte har hunnit kolla på as länge, sen andra avenyn, i brist på annat, sen parlamentet, tror inte att det behövs någon förklaring till det och sist men inte minst så ska jag se första van veeteren på fyran..jag hyser absolut inga förhoppningar om att den ska vara bra, men håkan nesser är ju en bra författare så storyn kanske är okej iaf.
efter denna lilla odysé av teveprogram så kommer jag nog panikplugga nån timme innan jag stupar i säng.

var tvungen att gå och handla förut trots att det blåser så mkt att jag helst inte vill gå ut, men jag var as hungrig och hade inget att äta. så tänkte jag att jag skulle belöna mej själv med lite godis eftersom jag har pluggat så duktigt och för att det skulle bli lite lättare att fortsätta att plugga, men så tog jag mitt förnuft till fånga och tänkte att det inte var så nyttigt så jag köpte kakor istället!!! fråga mej inte hur resonemanget funkade där, men gott var det iaf! dom är slut nu för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0