tisdag

Jag har sovmorgon idag. hur skönt som helst! det är det är det enda som känns någorlunda bra för tillfället. jag är så jävla less på allt nu. jag vill bara lägga mej ner och sova tills allt är över och det roliga börjar igen.
jag skulle ha pluggat igår, men jag orkade inte, jag var så sjukt trött. så jag gick och la mej tidigt istället, tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag och plugga fram till skolan börjar. jaha vad händer, jag sover och sover och sover. så nu kommer jag inte att hinna. eller jag hinner väl sitta typ en timme men det känns ganska så ovärt. jag tänker att jag ska städa och diska istället så jag kan börja plugga direkt när jag kommer hem.
jag vill verkligen inte mer nu! Det är inte kul någonstans och jag såg på Erik igår att han tycker ungefär lika. jag tror att övervägande delen av klassen känner så just nu, men jag vet inte!

nej jag orkar inte ens skriva mer, ska ta tag i disken nu. Kom hit och ge mej en kram!


Rickard, lycka till nu! tänker på dej!


Kommentarer
Postat av: kattis

hang in there! det kommer roligare stunder... du är så bra Nina, glöm inte det! Jag är glad att jag hittat din blogg :)

2007-10-16 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0