torsdag

jag vaknade i morse. helt ovetande om något. jag kände att det var något som kändes annorlunda. jag kände mej liksom lättare och piggare. men sen kom jag på att jag var ledsen och det bra humöret gick över igen! konstigt det där...
fast det är ändå mycket mycket bättre nu än vad det var förut. jag har iaf bestämt mej för att fortsätta plugga och försöka klara den här tentan. och gör jag inte det så ska jag skriva om den. har jag inte klarat av kursen i jan så skiter jag i det. då åker jag och hälsar på Gustav i Cork!

Johanna! tack snälla för din fin fina dikt! du har inte funderat på en karriär som poet? jag tror att du skulle nå otroligt stora framgångar! 

Jimmy, jag tänker på dej och jag önskar att jag kunde göra något för dej, men det är svårt när jag är här. och helt omöjligt om du inte vill ta emot min hjälp, eller prata med mej! Du ska veta att jag finns här för dej iaf!

nu är det dags att åka till uni igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0