Dagen efter

Var ute för första gången sen jag kom hit efter sommaren..det var riktigt nice. Det var kanske inte den bästa kvällen i mitt liv, men jag hade as kul. och jag mår verkligen oförskämt bra idag. mycket bättre än vad jag förtjänar. är lite snorig och trött..as bra! jag måste ju plugga hela dagen idag så det är riktigt skönt att inte vara bakis.

jag träffade massa människor som jag inte hade sett på as länge. Carro, bix, dan, fredrik, kattis, davve. och så träffade jag anna ute. jätte kul!

Nu sitter jag mest här och skriver för att jag inte ska behöva börja plugga riktigt än, men jag vet ju att jag verkligen behöver det. ska läsa om den grekiska antiken och om romarriket. det ska bli spännande faktiskt.
Jag måste ändra studieteknik. jag tror att  mycket av problemet sitter där. Jaja nu är det dags att ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0