Dålig dag

Idag har jag verkligen haft en överjävlig dag. Det började egentligen redan när jag gick och la mej igår. Jag var verkligen så ledsen. Jag saknade jimmy och jag var väldigt osäker på hurvida jag kommer att klara av min studier.
Saknaden har gått över så mycket som den nu kan gå över, men hur det ska gå med mina studier vet jag inte.
Jag har alltid ansett att jag är ganska så smart, eller iaf inte jätte korkad. jag brukar vara duktig på att förstå och att kunna plugga. men jag vet inte om jag har missuppfattat mej själv eller om det är så att det helt enkelt är en alldeles för svår kurs för mej. jag har flera gånger under dagen varit på väg att bara packa ihop mina saker och åka hem igen. men jag har inte gjort det än iaf.
Åh jag vet inte vad jag ska göra?! det är så jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare. Jag vet att du kommer att klara av studierna när du väl har kommit in i det. Allt är ju uppochner nu när du varit hemma hela sommaren. Det kommer att bli bra, det vet jag. Jag håller på dig! *bamsekram*

2007-09-08 @ 16:08:02
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0