Förhatliga söndag

Åh jag HATAR verkligen söndagar. dom är så sjukt tråkiga och jobbiga och allt annat. ÅH!
Jag har tvättid om typ tio minuter. yey. skit kul! eller inte. dessutom måste jag städa idag. Vilket jag har börjat med nu. har dammsugit allt, men jag fick as ont i huvudet. insåg att det kanske hade att göra med att jag inte hade druckit något kaffe än idag. så jag satte på kaffe och så satte jag mej här. inte bra. nu kommer jag ju fastna här resten av dagen.
somnade vid fem i morse! kul kul. vaknade elva. eller ja första gången vaknade jag vid åtta men jag insåg att jag antagligen skulle komma att mörda någon om jag gick upp då. så jag fortsatte att sova ett tag.
Och det är nätfel idag också! så jag kan inte ringa någon. FUCK!!!
nu är kaffet klart och jag måste springa ner med tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0