Fortfarande Måndag men nästan Tisdag

Jag är så trött att ögonen bara ramlar ihop på mej. jag orkar inte sitta upp, men så fort jag lägger mej ner och blundar så är det som att all den lilla energi jag har kvar samlas i huvudet och gör allt för att jag inte ska kunna sova.
Egentligen så vet jag inte om jag är ledsen för att jag saknar honom. Det är klart att jag saknar honom jätte mycket och det är jobbigt men när jag är ledsen så brukar det oftast inte bero på någon spec orsak. jag bara är ledsen liksom. och så kanske det är nu också, men lämpligt nog så har jag något att skylla det på.
jag vet inte vad jag ska göra. Jag måste plugga till tentan men tusen andra tankar måste tydligen bli tänkta just när jag ska läsa. jag kan inte koncentrera mej. jag vill inte att det är ska förstöra tentan. jag vill så gärna klara den. men hur ska jag kunna när jag inte får sova. jag kan inte sova, det är helt omöjligt. jag vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk inte så mycket på att sova. Det räcker ganska långt att ligga ner och vila kroppen några timmar. Det går över, snart sover du gott igen. Promenad till helgen? Kram johanna

2007-09-18 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0