Fortsättning

så, nu har jag lugnat ner mej lite. vilat och ätit så nu känns det lite mer överkomligt.
jag vet ändå inte rikitg hur jag ska tänka kring dagen. Det var mycket på en gång...och det kommer att blir sjukt jobbigt det här året, men vad fan..det är ju det här jag vill göra. Eller?
Jag känner mej en aning förvirrad. Jag vill så klart vara här och plugga. Jag trivs ju as bra här och jag har helt underbara vänner. Men samtidigt så har jag ett liv hemma som jag inte har släppt än, och som jag inte vill släppa än. Och det får mej att fundera över för vems skull jag verkligen är här. Om det är för min egen skull eller om det är för att bevisa för alla andra hur ambitiös och duktig jag är. (ordbajsar)
men iaf, det är väldigt förvirrat i huvudet just nu. men jag ska ju så klart ge det en chans. efter första tentan så ger jag mej själv tillåtelse att ge upp men inte innan dess.

klassen verkar super duktig. alla verkar kunna allt redan innan. Åh jag hatar när jag generaliserar så där..jag vet ju mycket väl att det inte är så utan att det är tre fyra personer som jag syftar på, men det låter ju så vagt att skriva så. De överdrivnas drottning. Typ!

ser fram emot onsdag. Ska vara bärhjälp åt linda. Hehe. Ska bli nice. Ser även fram emot helgen, med fest hos Johanna och Marcus. Förre festen hos dom var ju så sjukt kul så jag har väldigt höga förväntningar nu. Måste till systemet innan helgen bara!

Nej nu är det dags för te och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0