Gud vilken dålig student jag är

Om exakt en vecka så sitter jag skriver en tenta. Då tycker man ju att det jag borde göra idag är att plugga, men inte då. Istället ska jag fara och handla upp mina csn pengar som jag fick idag. Och inte pluggade jag något igår heller. Åh vad jag är lat!!
jag tror dock att jag inte ska plugga alls idag, inte ens när jag kommit hem utan fixar allt annat som måste fixas idag så kan jag plugga hela dagen i morgon och på söndag. Det blir bra. jag måste bara se till så att det blir så.

Jag somnade as sent igår. Låg och messade med jimmy till typ halv två eller nåt liknande. Men det var det värt. och eftersom jag inte har någon skola idag så tänkte jag ta sovmorgon.  när vaknade jag då? ja halv sju så klart! as pigg. Fy fan vad sur jag var. Jag låg och muttrade lite för mej själv men till slut måste jag ha somnad igen för Linda ringde och väckte mej tjugo över tio. Det var tur för annars skulle jag nog inte hinna med min buss som går om en timme.

Filip kanske kommer att hälsa på mej på hans höstlov! JAA!! Åh jag saknar min söta söta bror så..

Kommentarer
Postat av: Marie

Känns som du verkligen har en vän i Jimmy!! Hoppas du hittar din ork att plugga!!

2007-09-14 @ 21:36:50
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0