Inspark

Ja igår var det tydligen första insparks festen. Hur kunde alla andra veta det förutom jag? jag fattar ingenting. Jaja missade den iaf..kommer nog inte gå ikväll heller. Är förkyld! Alltså verkligen jätte förkyld. As jobbigt.

Idag måste jag städa min lägenhet. och jag måste göra rent i avloppet! antagligen så kommer jag att spy, det är verkligen så sjukt äckligt. Funderar på om inte hyresvärden kan fixa det iaf. jag vill inte göra det!

Jag har sovit som död i tio timmar i natt. så skönt! Det är verkligen så skönt att sova.

Nej nu är det dags för frulle!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du hittar någon som tar hand om avloppet! Det är inte kul!!

2007-09-01 @ 15:06:08
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0