Jag har sovit heeela natten

God morgon! åh jag har nog aldrig varit så glad när jag vaknade i morse. Jag har sovit hela långa natten. jag kan inte ens beskriva hur skönt det är. det känns som att huvudet är utvilat och att det fungerar som det ska igen, men kroppen är as trött.. men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag fortfarande har flera timmar att ta igen. 

jag har så mycket att göra idag. Framför allt så måste jag plugga eftersom tentan är i morgon. jag tänker inte stressa upp mej. det kommer att gå as bra.
sen måste jag ta hand om tvätten som jag tvättade igår. och jag måste städa. framför allt städa. det är så äckligt här nu så jag vill helst inte vara här. 
Nu ska jag ta en dusch och sen diska.  

Kommentarer
Postat av: Marie

Va skönt för dig att fått sova lugnt å skönt!! Håller på dig idag!! puss

2007-09-21 @ 11:28:15
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: johanna

heeey, ska du till Carro imorrn?

2007-09-21 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0