Jobbigt

Var på världens tråkigaste föreläsning idag. Handlade om grekland under antiken, vilket är det som jag tycker är allra roligast, men föreläsaren var helt värdelös. Åh jag hatar när det blir så.
efter det for jag och anette och storhandlade på maxi och systemet. nice! så nu har jag både mat och alkohol.

jag har försökt att plugga i flera timmar nu..men det går verkligen inte. jag kan inte koncentrera mej och jag fattar inte vad det är jag läser, och frågan är helt obegriplig. Borde göra något annat någon timme och sen plugga igen, men jag vill ju bli klar med det nu.

Gorde en liten tabbe nyss. Höll på att förstöra en grej. Inga fler kommentarer kring det nu.

CSN är nog den myndighet som jag hatar mest just nu. segare organisation får man ju leta efter. jag vill ju ha mina pengar, men det är tydligen för mycket begärt. jag blir bara så arg när jag tänker på det!

En sak som jag tycker är så sjukt kul är att sen regeringen tillträdde så har tre ministrar hoppat av. Bra jobbat! det känns ju verkligen som att dom har koll på läget, och vi får ju jätte starkt förtroende för dom. Längtar till nästa val. Gud vad jag ska skratta när dom inte vinner och inte förstår vad dom gjorde för fel.


Jag saknar alla där hemma så mycket. Kommer ju dröja så lång tid innan jag får träffa dom igen. Hade velat vara med på Christers inflyttningsfest. Hörde att den dock inte var så lyckad, men det hade den ju blivit om jag hade varit med. Hehe


Ska på fest på lördag iaf. ska efter vissa påtryckningar från Elle klä ut mej till en klocka. Vet inte riktigt hur det ska gå till, men jag ska verkligen göra mitt bästa.


Kommentarer
Postat av: anette

gudarnas vad du är flitig på att skriva. även fast de inte verkar så spännande med de du gör :p alltid kul att se andra arbeta, brukar man säga va? :p

2007-09-06 @ 18:27:04
Postat av: Marie

Tråkigt med föreläsningen. Men låter toppen kul med fest! Vill se bilder sen!! *kram*

2007-09-06 @ 21:02:13
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0