lördag natt

jag har ingen energi kvar. jag är så trött hela tiden. varje dag går bara ut på att tömma mej på mina allra sista energitillgångar. jag gör vad jag ska, men allt sker i halvfart. jag orkar inte laga någon mat. jag lever typ på mackor och frukt. bara så att hungern stillas ett tag. Sen när jag väl får gå och lägga mej så kan jag inte somna trots att jag är alldeles utvakad. jag ligger och stirrar i taket och tänker på allt som jag inte borde tänka på. jag blir ledsen och gråter tills jag somnar av total utmattning. så här ser varje dag ut just nu. jag vet inte hur länge jag orkar.
jag vet, jag vet. Om jag lagar ordentlig mat och går en promenad varje dag så kommer jag må mycket bättre, men det går inte. jag får ligga en bra stund och övertala mej själv att gå upp och hämta ett glas vatten, hur ska jag då kunna förmå mej att gå ut?
egentligen så har jag ingenting att klaga på. jag har allt serverat på ett silverfat men jag vet inte hur jag ska komma ur det. det är bara en ond cirkel.
jag vill åka hem till mina vänner. dom som jag fortfarande har kvar. och jag vill åka till dom som jag har tappat kontakten med och be om ursäkt för att jag är så dålig på att höra av mej. men om jag åker hem så kommer det bara dröja ett litet tag tills jag kommer sakna alla här så mycket att jag måste åka hit igen.
jag känner inte igen mej själv längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0