Måndag

Idag är livet bara skit. Det känns inte ens lite halv dassigt så där utan det är verkligen nattsvart. Jag har inte sovit ordentligt i natt. inte alls skulle man kunna säga. Mina matvanor är åt helvete så jag får inte i mej allt jag behöver och jag känner verkligen av det. Men jag har ingen energi att göra något åt det.
När jag vaknade idag så kändes det ganska så lugnt ändå så jag åkte in till stan som jag hade planerat. men sen när jag väl kom hem, det var som att alla krafter bara rann ur mej. jag orkade inte ens gråta.
Sånna här dagar har jag ju ibland, det är ju inte så farligt för det går ju över, men jag hatar att jag lyckas tajma in den med tentan. Jag måste ju verkligen plugga idag, men hur fan ska jag orka. Ögonen bara trillar ihop och tankarna är någon helt annanstans.
Jaja i morgon så kommer det att vara lugnt igen, jag måste bara hålla ut idag. och det kommer jag att göra. för det gör jag alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0