Ny dator

det var ett tag sen som jag skrev nu. fick ett virus på datorn så absolut ingenting fungerar så idag har jag varit iväg och köpt en ny dator. den funkar som den ska iaf. hehe
så nu håller jag på att fixa msn igen. och ladda ner lite grejer. men snart så är jag back in the game.
det har väl inte hänt så mycket sen jag skrev senast. pluggat en del och festat en del. ja det är väl typ det. sagt upp kontakten med jimmy tydligen.
måste snart börja plugga igen. ska göra det så fort jag har fixat allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du orkar inte fixa någon som lagar den utan köper en ny? Blir man så rik av att bo i Holmsund? Och sista frågan - när ska du bjuda hem mig på fika och boksnack? Pussokram johanna

2007-09-26 @ 16:28:27
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0