Onsdag

två dagar kvar till tentan. Paniken börjar verkligen komma krypande nu. Och när jag är stressad så kan jag inte ta mej för någonting. as jobbigt. och just nu är jag så trött så jag tror att jag dör snart. as jobbigt. Har inte sovit i stort sett något på tre nätter nu. Men det sjukaste är att jag inte är så trött egentligen. Det kommer en liten kort period på dagen så här bara. sen går det över och jag är piggare än någonsin. så jag planerar att plugga i natt, så kan jag ta det lugnt nu. skönt!

Fick brev från min älskade älskade Gustav idag. Jag blir alltid så glad när han hör av sej och det är lite konstigt. det är fem år sedan vi träffades och det gick inte ens särskilt bra då. men han har någon konstig förmåga jag vet inte vad det är. Han har flyttat till Irland nu. Jag är glad för hans skull. att han äntligen tog tag i sitt liv.

Sitter och lyssnar på tsool nu. det var ett tag sen sist, men shit vad dom är bra. jag glömmer bort det mellan varven och så är det som att jag upptäcker dom på nytt varje gång jag lyssnar på dom. Nice!

Har haft The L Word maraton ett par dagar nu. Har sett dom två första säsongerna den i lördags. det är verkligen den bästa serien jag någonsin har sätt. det finns inget som har påverkat mej så mycket som den serien. Jag skrattar med dom och gråter med dom och blir kär när dom blir kära. Helt sjukt. Men det bästa av allt är att jag har funnit mitt livs kärlek. Hehe. Shane! Shit, mm, hon är inte så tråkig!!!

Nu måste jag gå och ta hand om min tvätt och sen bör jag nog börja plugga lite, men jag känner mej inte direkt motiverad. jag löser det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0