Onsdag

jag blir så sjukt påverkad av allt jag läser och allt jag hör. när jag läser en bok så vill jag alltid bli som någon i boken. när jag ser en film är det lika. det kanske är ett bra tecken. jag vet inte. att jag verkligen engagerar mej men det kanske också är något dåligt. att jag inte är tillräckligt stark i mej själv. jag vet inte.
har precis kollat på andra avsnittet av upp till kamp. sjukt bra serie.

jag har mycket att göra idag. har lovat mej själv att städa, gå ut och gå, laga massa mat som jag kan frysa in osv. får se om något av det blir gjort. antagligen inte. som sagt, lathet är en bra egenskap. väldigt underskattad.

jag är så trött hela tiden. vet inte om det beror på att jag äter fel, sover får dåligt eller tränar för lite. antagligen en kombination av allt. kanske borde ta tag i mitt liv snart. det är ju alltid jobbigt att ändra sina vanor men jag menar jag kommer ju må så mycket bättre sen.

jag har också insett att jag är så sjukt dålig på att hålla kontakten med folk. folk som jag tycker mycket om. men idag så ska jag ringa dej johanna så vi kan ses någon gång. så här kan vi ju inte ha det! jag ska även ringa jenny och toraa.

jaja nu ska jag gå och handla. ska köpa massa frukt. har typ inte ätit någon frukt på flera veckor. lever på pasta och mackor. inte så himla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0