Patetisk

Jag har en massa vänner som tänker på mej, som älskar mej. Jag kommer att klara tentan om jag bara anstränger mej lite. varför är jag inte nöjd? varför längtar jag alltid efter det som jag inte har?
När jag jobbade på plasten längtade jag efter att läsa. Jag vill bli lärare. Jag vill läsa historia. jag vill läsa svenskan. jag vill lära mej det. Men varför är jag inte nöjd?
Vad ska jag göra? jag kan inte åka hem. jag skulle inte klara det, men jag vill vara med dej. jag vill ligga bredvid dej när du vaknar. jag vill se dej i ögonen och se att du vill stanna i just det ögonblicket för alltid. jag vill ha dej!
varför måste jag göra det så komplicerat för mej? Jag saknar dej så. Det är som att jag inte fungerar om inte du är inom räckhåll.
Förlåt!

Kommentarer
Postat av: blööö

Ska vi begå kollektivt självmord? Fuck! Kom hem och trösta mig!

2007-09-16 @ 01:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0