söndag

ÅH VAD JAG INTE ORKAR NÅGONTING IDAG!!

jag hatar verkligen söndagar. jag vet inte vad det är men dom är så sjukt tråkiga!! men det kanske är som Gustav säger. "Gud skapade världen på sju dagar. Första dagen skapade hon ljus och mörker. Andra dagen himmel och hav. Tredje dagen växterna. Fjärde dagen skapade hon alla djuren. På den femte dagen skapade hon Adam och på den sjätte skapade hon Eva. Och på den sjunde dagen vilade hon. Hon som bestämmer har ledigt!" Jag tror att det ligger något i det..

skolan i morgon då. Känns bra att det äntligen drar igång, men jag vet inte om jag känner att jag är redo än. Just nu känns det som att jag lika gärna skulle kunna jobba på plasten hemma..men nej det går ju inte.
Det är så sjukt skönt att Elle läser med mej också. Skulle nog inte överleva om vi inte var två...och just Elle också. Roligare tjej får man leta efter..

Idag flyttar Hanna panna upp också. Helt underbart! jag blev så glad när jag fick reda på att hon skulle flytta upp. tråkigt bara att jag inte orkar hjälpa till att flytta idag..men jag har typ feber så det är nog lika bra att jag stannar hemma och kurerar mej.

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med om att söndagar är skit!! Men roligt att skolan börjar igen! Ha det bäst!

2007-09-02 @ 15:38:06
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0