tentafest igår

skrev tentan igår. jag vet egentligen inte om jag vill kommentera det mer än så. Det gick väl okej hoppas jag. Jag kände inte att jag missade att skriva nåt men jag kanske hade för dålig koll. jag vet inte.
hände massa saker mellan tentan var klar och jag kom hem och började festa men jag orkar inte skriva om allt och jag tror inte att ni vill läsa om det heller.
Linda kom till mej och vi hade the time of our lives. hehe. det var riktigt trevligt. Vi lyssnade på min barndom!
Nh var ju en besvikelse. eller det var kul men samtidigt inte. jag var på toppen humör (askalas) iaf.

När jag vaknade idag så hade min höstdepp slagit till med full kraft. men jag antar att det är en aning bakfylle ångest också. jag var väldigt väldigt pinsam igår!

snart kommer anette! JAAAA!!! ska bli mysigt..hoppas att du kommer att tycka det jag har planerat. hehe

Jimmy jag behöver dej nu!


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en bra fest! ;-)

2007-09-22 @ 23:08:48
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0