Trött

jag fattar inte hur man kan vara så här trött. Jag trodde att jag hade nått liksom botten på tröttheten i sommras när jag jobbade natt. jag var aldrig pigg, gick liksom runt i någonslags halvsovande dvala hela sommaren, men nu är det fan värre. jag pluggar typ minst tio timmar varje dag. och visste det är inte så himla fysiskt ansträngande men huvudet och ögonen vet ju inte riktigt hur de sak bete sej sen. helt sjukt. Men jag är väldigt kul samtidigt. jag lär mej så otrolig mycket varje dag och det är kul. idag har jag tex lärt mej vad motsättningarna mellan shiia och sunni muslimerna handlar om. det är det som är det roligaste med att läsa historia, det är att man förstår varför saker är som det är idag. nu kan jag ju inte påstå att jag är väl insatt i hela konflikten men jag vet ändå vad det grundar sej i.
Idag kommer det att bli en låång plugg dag. ska börja med att äta lunch nu, sen diska och sen kanske ta hand om tvätten som är ren och torr men ligger i en hög bara..sen ska jag plugga plugga plugga. Men jag känner mej pepp nu så det är bra.

Jimmy ringde igår. det var så skönt att höra hans röst även fast vi inte pratade så länge. jag saknar att prata med honom. Han är verkligen en sån människa som jag verkligen kan prata med om allt och ingenting. jag hoppas att det kommer att funka bra för honom nu med samboskapet och att bli pappa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0