äntligen

Jag får väl göra som alla andra, kommentera att blogg.se äntligen har kommit tillbaka. Känns bra!
Jag bör väl även kommentera, som alla andra, att våren faktiskt är på intågande..Här blir vi glada för att snön börjar smälta så att man ser lite av marken, och att det regnar istället för att snöa. Hemma så satt mamma med t-shirt på verandan och drack kaffe i solen. Livet är orättvist.

Praktiken har börjat nu. Jag har ingen energi, det känns inte kul nånstans. Jag är bara less över att behöva vara där i sex veckor. Iofs så tror jag att det kommer att bli bättre när jag får börja ha egna lektioner, men just nu känns det bara drygt..Jag hatar att jag känner så här varje gång jag ska ut på praktik. Jag börjar alltid att fundera på om jag verkligen borde läsa till lärare och jag kommer oftast fram till att jag nog inte borde det men att jag inte vet vad jag ska göra annars och därför fortsätter att plugga. Det kommer ju bara leda till att jag kommer att bli en omotiverad och dålig lärare. Jag borde verkligen bestämma mej en gång för alla snart.

Jag har börjat träna nu också ju. Det känns faktiskt ganska så bra. Jag är jätte pepp, men jag känner att jag inte har tid. Om jag ska göra nåt som jag ska lägga ner energi på så vill jag göra det ordentligt. Så det ultimata nu skulle vara att vara ledig fram till sommaren och bara träna, men det går ju inte. Jag har verkligen as mkt att göra nu. Jobbigt!! Efter 19 April så hoppas jag att det blir lite lugnare iaf, jag är dock tveksam.

Nu orkar jag inte skriva mer. Sova lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0