Linda

Underbara underbara dag. Helt fantastisk!
Började med ett spinning pass klockan sju. Jag vaknade och var pigg i morse, det händer typ aldrig så det var skönt, dock var passet fantastisk jobbigt. Kändes segt och tråkigt.
Sen gick jag hem och åt frulle och duschade. Sen städade jag lägenheten, eftersom jag har varit väldigt dålig på att hjälpa till det sista.
Sen var jag på lunch dejt med Linda. Jag älskar att hänga med Linda. Hon är allt som jag skulle vilja vara. När jag är med henne så är det som att jag får en inblick i hur mitt liv skulle kunna se ut.
Sen gick jag ner på stan, satte mej i solen och nöjt av att vara ledig och av livet.
I brist på annat så gick jag runt på stan ett tag och stötte då ihop med Johanna. Så det blev en kopp kaffe och diskussion kring hundplaner.
Kattis kladdkaka som avslutning är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0