Nya livet

Nya livet går bra. Har varit och tränat två gånger den här veckan hittills och det lär nog bli nångång till. Jag har ont överallt och är så trött hela tiden, men det kommer väl vända snart så att jag kännr att det är värt det. Det värsta är dock att jag prioriterar träningen mer än skolan och det är inte helt bra med tanke på hur mycket jag har att göra nu. Jag har omtenta snart, jag ska ha lektion i morgon och jag har inte planerat klart momentet. Eller rättare sagt, jag har inte riktigt börjat än.

Jaja jag ville egentligen bara berätta att jag klev upp kvart i sju i morse och gick och tränade. Jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du ÄR duktig :D kram

2008-04-04 @ 07:50:05
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0