Onsdag

Dagen har verkligen inte varit bra, men nu ligger jag äntligen i sängen och ska snart sova.
Jag hade en lektion idag. Det gick så sannslöst dåligt. Verkligen as kasst. Det var en tjej som reste sej upp och gick därifrån! Jag kommer kanske bli världens bästa lärare. Känns ganska så hopplöst just nu. Mitt största problem just nu är ju att jag måste vinna tillbaka förtroendet och respekten från eleverna på nästa lektion, för annars kommer det inte att bli bra alls. Men hur lätt är det när vi ska kolla på svansjön på fredag? Tråkigare kan det knappast bli. Men jag ska lösa det på nåt sätt. Om nån elev tycker att det är intressant så blir jag nöjd!

I övrigt hade jag bestämt mej för att ha en träningsfri dag idag. Vilket jag också har haft. Och det behövde jag verkligen för jag var helt slut i kroppen. Men i morgon är det dags igen. Spinning bokad till kvart över sju. Skönt att komma upp och så. Hoppas att det går bättre än sist.

En liten iakttagelse:
Min blogg är ju så sannslöst tråkig. Jag skriver ju bara om vad som händer mej. Varför använder jag inte utrymmet till att skriva nåt vettigt. Något som intresserar mej eller som engagerar. Musik, läraryrket, ämneskunskap, eller andra frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0