Tentapluggspaus

Äntligen en liten rast. Jag har nu pluggar sen klockan fyra och har skrivit tre frågor, nu är det vara tio kvar. Det känns faktiskt ganska så lugnt. Jag kommer ju hinna klart i helgen.

Jag hade tänkt att det här blogginlägget skulle handla om smarthet, lätthet i pluggandet och annat som avhandlades i mitt kök för ett tag sen, men jag inser att jag inte har något klokt att tilläga som inte redan är sagt. Därför så vill jag vara be er känna lite medlidande med mej som måste tentaplugga hela helgen och så vill jag tala om att det nu är dags för te och kladdkaka, med Promoe som sällskap.

Linda du är antagligen världens coolaste person som överlevde. Du anar inte hur mycket jag ser upp till dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0