Umeå

Jag älskar verkligen Umeå, och att bo här. Vissa dagar är helt fantastiska. Igår var en sån dag. Började med att jag inte gjorde tentan, jag bestämde mej för att strunta i den till slut. Jag hade alldeles för mycket ångest för att kunna plugga till den i veckan nu så därför blev det som det blev. Men det kändes som ett bra beslut. Så istället så städade jag hela lägenheten, och sen gick jag och tränade med världens bästa Linda. Typ tre timmar hängde jag på IKSU igår. Då får man var lov att vara nöjd med sej själv.
Sen hade vi fest här. Det var trevligt. Gick ut på NH, det var jag, Kattis, Hanna, Elin och Lisa som var där. Verkligen helt seriöst. Så vi gick därifrån. Jag gick hem eftersom jag var nykter igår och jag pallar inte med Corona då. Det var den bästa promenaden på väldigt länge. Helt underbart. Tiger Lou i öronen och bara trevliga tankar som sällskap. Man kan bli lycklig för mindre.
Det bästa på dagen var nog att våren faktiskt har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0