Vår?

När kommer våren egentligen? Jag är så trött på det här nu så jag spyr snart!!

Dagen än så länge är helt perfekt. Vaknade sex för att ta mej ner till praktiken. Insåg att det blåste och regnade ute så jag tänkte att jag kunde ta bussen, vilket jag också gjorde. När jag var nästan framme vid skolan så ringer min LLUare och säger att hon är sjuk och att hennes lektioner kommer att ställas in, men att jag kunde gå på arbetslagsmötet. Jag blev så klart ganska så pissed eftersom jag mkt hellre hade legat kvar i sängen i morse då. Men mötet var helt okej, ganska så inspirerande.
Dessutom kan jag nu använda hela dagen till att plugga på omtentan och att träna. Hur bra blev inte det?

Jag har slutat vara så himla stressad nu. Hinner jag inte så hinner jag inte. Jag kan inte göra mer, det bara är så. Och det brukar ju oftast vara så att man hinner iaf. Så nu är det tentaplugg idag och i morgon som gäller. Sen är det dags att planera lektioner igen. och träning ska hinnas med.

Det känns så skönt att jag prioriterar träningen högre en skolan just nu. I tanken iaf. Hade det varit för bara en månad sen så hade det inte funnits i huvudet ens att jag skulle träna. så det känns skönt. Jag hoppas på ett Punch out pass med Catti ikväll, allternativt en powerwalk runt sjön. Vi får se.
Plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0