Humörsvängningar

Som ni vet så var jag inte på så bra humör i morse när jag kom hem från jobbet. Nu är jag snudd på glad! Inte för min egen skull utan för Toraa, Bengan och Ossians skull.
Jag tittade på massa bilder från deras sommar och blev alldeles glad och lycklig. Toraa har fått det som hon drömde om när vi lärde känna varandra. En underbar pojkvän och en helt fantastisk son. Hon har en familj som älskar henne och som hon älskar. Hon har en stor släkt som verkar hur rolig som helst. Trots att hon bor i Götene så har hon flera småbarnsföräldrar som hon umgås med och känner gemenskap med. Hon ska tillsammans med sin pojkvän köpa ett hus. Även fast livet inte alltid är en dans på rosor, hon är ju trots allt småbarnsförälder, så har hon allt det där hon har drömt om. Det gör mej så lycklig och glad.
Det enda som gör mej en smula ledsen är att jag inte kan vara så delaktig i hennes liv som jag vill vara. Jag bor för långt bort!
Jag älskar dej Toraa!

Kommentarer
Postat av: toraa - stolt mamma

Älskar dig också Nina! tack för de fina orden, jag fick faktiskt tårar i ögonen! Kram

2008-08-12 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0