Öh? Va?

Jag har bara en liten kort fråga. Hur svårt är det att fatta att för att jag ska kunna plugga så måste jag sitta ner i lugn och ro och läsa? Min sk familj har tydligen inte fattat det. Jag ska åka till stan och fixa än det ena än det andra, sen ska jag laga mat till konfirmationen, sen ska jag prata med folk och jag vet inte allt vad det är. Så igår fick jag ett litet utbrott och sa att jag skiter i den här tentan nu för att jag inte får nån tid till den. (just då verkade det som det smartaste att säga, men jag inser nu att det mest drabbar mej själv om jag inte gör den här tentan) Men herregud vad arga dom var på mej. För att fortsätta gnälla lite, som jag ju är som bra på, så skällde mamma precis på mej för att jag inte kan sova. Det är väl inte direkt så att jag gör det med mening? Och antagligen beror det på dels att jag inte har kunnat ställa om efter att ha jobbat natt, men också för att jag är stressad över tentan. Då bli det inte bättre av att jag får skäll. Det här måste vara den sista sommaren som jag är här. Jag orkar verkligen inte mera! Och det där som jag har tjatat om ska hända, kommer inte att hända. Jag är ledsen för det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2008-08-21 @ 12:43:12
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0