Pluggpaus

Klockan är nu fyra och jag har pluggat sen nio. Ögonen svider, huvudet värker och jag är så fruktansvärt trött nu så jag håller på att avlida. Det är inte skönt alls. Men tentaångesten har försvunnit och det känns bra inför tentan. Även fast jag har mkt kvar så kommer jag att hinna.
Jag fick nyss ett litet sting av stress när jag såg att klockan var fyra och jag tänkte att jag inte skulle hinna så mkt mer idag, men så kom jag att tänka på att det är ganska många timmar kvar på det här dygnet så det är ju bra.
Kaffe nu sen plugga igen!
Jag längtar så tills på fredag. Dels så kommer jag att ha skrivit tentan och jag kommer att vara ledig för första gången på hela sommaren, och så kommer min älskade sambos hem. Som jag har saknat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0