Tentan

Okej nu är det så här. Jag kommer höst troligt inte klara av tentan. Jag vet, det är en hel dag kvar och jag har gott om tid, men det har låst sej nu. Det går inte! Jag kommer att plugga in så mycket jag kan och jag kommer att gå till tentan i morgon och hoppas på det bästa. Det kan ju hända att nån av dom frågorna jag kan råkar komma.
Men jag vill inte att nån dömmer mej för att jag inte klarar den. Det är inte för att jag är lat eller för att jag är korkad. Det handlar bara om att det låser sej för mej. Verkligen på riktigt. Det känns som om nån skulle säga till mej att kasta mej framför ett tåg. Fast det bara är jag som säger åt mej själv att plugga. Det är exakt samma känsla. Och inget man kommer att göra.
Skit samma. Klarar jag den så klarar jag den annars så hoppar jag av och flyttar hem. Så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0