Umeå

Nu är jag äntligen hemma igen! Efter en tio timmar lång bilfärd så är jag hemma. Det är så fantastiskt skönt så jag kan inte ens beskriva hur skönt det är.
Däremot så hände nåt konstigt nyss. Hela sommaren har jag längtat upp hit, verkligen hela sommaren. Men sen när jag satte mej i bilen för att åka så kände jag ett litet vemod. Inte bara ett vemod utan en klump i halsen faktiskt. Jag vill inte åka ifrån alla där hemma.
Min älskade älskade bror kommer jag att sakna så klart.
Toraa och hennes familj.
Jenny som precis har börjat plugga.
Och sen kommer jag att sakna saker som inte hann börja men som kanske hade kunnat bli något bra.

Men Umeå är bäst!

Kommentarer
Postat av: toraa - stolt mamma

Vi LOVAR att komma å hälsa på!! Säg när så ska vi kolla om vi kan!! Ska du stanna över jul? Eller påsk nästa år?? Vi kommer ses uan att du behöver åka hit, lovar! Pussar å kramar i massor från förkylda, gnälliga, trötta fam jacobsson-svärd!!

2008-08-26 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0