Uppdatering

Jag tänkte ge er en liten uppdatering kring pluggandet. Jag kan nu ungefär hälften av frågorna så där halvbra. Vilket är mycket mer än vad jag brukar kunna så här långt innan en tenta. Men nu tröttnar jag. Det är inte det att jag tycker att det är tråkigt, eller att jag är stressad, eller att jag har tentaångest. Det bara låser sej. Och så här är det inför varje tenta. Jag blir så trött på mej själv. Om jag bara tar mej i kragen så kommer det ju att gå bra.
Och ingen får komma och säga att det beror på lathet eller dålig diciplin. Det bara går inte. Det är som att säga till nån att gå fram till stupet och kassta dej ner där. Man gör det inte. Exakt så känns det.

En snabb uppdatering kring förra inlägget också. Det ser ut som att det kommer att hända! Det ger mej dock ångest. Inte lika mycket som jag kommer att ha efteråt men ändå.

Kommentarer
Postat av: toraa - stolt mamma

Hände det?!

2008-08-21 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0