Gårdagen

Gårdagen blev en helt fantastisk dag. Oppositionsseminariet gick hur bra som helst. Jag kommer att få ett starkt G eller ett VG  på B-uppsatsen. Jag är nöjd.
På kvällen var det ferre. Trevlig som alltid. Det trevligaste den kvällen var dock sconesbaket när vi kom hem. Fantastiskt gott. Och ej att förglömma, samtalet som jag och Sandra hade ända in på småtimmarna. Underbart!

Kvällen idag består av mängder med vatten och popcorn, film och bara mitt eget sällskap. Underbart!

Ännu ett fantastiskt tråkigt inlägg om absolut ingenting. Jag ska bättra mej!


Kommentarer
Postat av: Jojja

Va roligt vännen!! (Hade tänkt att skriva gumman, men jag hindrade mig i sista stund ;) Jag ska håla tummarna för att för att de blir ett VG!!!!



Ses på måndag!!

kramen

2008-12-13 @ 21:16:39
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0