Intressant

Förra blogg inlägget blev väldigt intressant, framför allt med tanke på att det inte är jag som har skrivit det. Och jag har inte heller någon aning om att det har skrivits. Men tydligen så var det ett blogg inlägg som behövde skrivas.

Den senaste tiden har det varit lite tomt på nya inlägg. B-uppsatsen är den enkla förklaringen till det. Det har varit piss, helvete och skit, men nu är det äntligen över. Eller typ iaf.

Nu ser jag mest fram emot festen på fredag. Jag hoppas att den tar en intressant vändning. Ungefär som den här dagen! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

kom hem nu för fan!!!

2008-12-11 @ 15:28:11
Postat av: Elin

Hahaha, det förra inlägget blev sjukt roligt nu!

2008-12-11 @ 17:38:14
URL: http://umebon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0