Nyår(s)

Ja det nya året närmare sej. Det kommer att bli en bra år. Har jag hört. Nej men jag ser fram emot det, jag tror verkligen att det kommer att bli det bästa året på länge. Kanske det bästa någonsin. Förutsättningarna finns ju iallafall.
Vad har hänt sen sist?
Jo jag har träffat Sofia en snabbis. Sofia var länge den enda och bästa jag hade. Tyvärr så har vi tappat bort varandra någonstans på vägen, men jag är glad att vi fortfarande har kontakt och kan träffas, även om det inte är som förut.
Sen har jag varit på ett besök i det jacobssons-svädska huset. Det var fantastiskt. Huset är ett hus, jag kan inte fatta det. Toraa du har ett hus och en egen liten familj. Hur stort är det inte? Ossian är så klart bedårande. Jag skulle kunna flytta när hit bara för att få vara med när han växer upp, men jag ska gör mitt bästa som långdistansfadder. 
Jag har även lunchat med Maria. Tyvärr gick mycket av vårt samtal åt att hata våra forna vänner, men det behövdes det också. 

Nyår var det ju.
Det är väl nu man ska göra någonslags sammanfattning av året som har gått. 
Det har varit ett fantastiskt år. Skolan har gått bra, över förväntan.
Jag tog det absolut bästa beslutet jag har tagit i hela mitt liv. Att flytta in på istidsgatan med mina älskade sambos. Efter den tid det tog att vänja sej vid att vara sambo så har livet varit så himla mycket enklare.
Jag har fått nya fantastiska vänner som jag hoppas kommer att finnas kvar länge. Kanske har jag B-uppsatsen att tacka för det.
Sommaren var piss. Jag kommer inte på nåt som var bra med den förutom att jag fick vara med världens bästa Jenny nästan varje dag. Men i övrigt; jobbet var åt helvete tråkigt. Det var jobbigt att bo hemma, och jag umgicks inte med folk så mycket som jag hade velat. Och då menar jag egentligen att jag inte var med toraa så mycket som jag hade velat. 
Så sammanfattningsvis så var året bara bra om man bortser från sommaren. 

Hur ser då nästa år ut?
Jag tänker att jag ska träffa mannen i mitt liv. Vinna på triss. osv.
Nej men jag ser fram emot att börja läsa svenska. Jag tror att det kommer att passa mej perfekt. 
Jag ser också fram emot sommaren då Elin kommer att ha fått mej i en helt perfekt form. :) Jag ser fram emot vintern och vårens träning. Sommaren kommer sen att tillbringas till största del i Umeå med omnejd. Förhoppningsvis får jag besök av Toraa, Ossian och Bengan och jag hoppas på att jag kan åka runt och hälsa på lite folk. Bland annat Elle på Ulvön. 
I övrigt ser jag mest fram emot kaffe i lindell, fest var den än bjuds och en massa härligt umgänge.   

Kommentarer
Postat av: Jenny

du kommer att få ett fantastiskt år, för du är ju fantastisk!

2008-12-31 @ 09:44:18
Postat av: toraa

Vinn åt mig med!!! Klart vi kommer till Ume, nu ska JAG köra :)

2009-01-01 @ 12:30:52
Postat av: Marie

Det som det kommer bli ett toppen år! Kommer du att jobba i Umeå i sommar tror du?

2009-01-01 @ 13:31:41
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0