Söndagar

Söndagar är oftast bara ett enda stort hål. Jag hatar söndagar. Antingen ligger man bakis eller så är man extremt rastlös och uttråkad. Jag tror att Gustav hade rätt när han sa att det beror på att "han som bestämmer är ledig".
Idag har dock varit en bra söndag. Vaknade lite senare än planerat, men kände mej utvilad. Flummade runt ett tag (stekte pannkakor) och sen gick jag till skogis och fikade med Elin. Helt fantastiskt mysigt. Den tjejen borde ha nobelpriset i braighet.

Nu är det dags för te och en bok tror jag bestämt! Kanske popcorn, ja popcorn blir det!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt det låter!

2008-12-14 @ 19:14:21
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det skulle passa bra i min meritlista!:)

2008-12-14 @ 20:14:20
Postat av: Elin

Alltså min, kan ju va en bra idé att skriva namnet också...

2008-12-14 @ 20:16:27
URL: http://umebon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0