The Hives

För det första vill jag bara säga att jag ÄLSKAR svt play. Det är världens bästa uppfinning!
För det andra så vill jag förklara hur mycket jag längtar till sommaren och därmed alla spelningar. Jag har precis kollat på "dom kallar oss atister". En fantastiskt bra program! Idag handlade det om the hives. Jag fick fjärilar i magen och blev alldeles lycklig. Jag tycker om the hives, men inte så mkt att den känslan var helt befogan. Däremot har jag sett dom live flera gånger och dom är helt fantastiska då. Kanske det bästa livebandet jag har sett. Men egentligen så berodde fjärilarna på känslan av att en bra spelning. Förväntningarna innan, lyckan under tiden och den totala tillfredsställelsen när det är slut. Det är oslagbart.
Så ge mej sommar och bra spelningar. Ge mej sommar och festival.

Nu är det dags för sängen. För övrigt har jag haft en fantastiskt trevlig kväll med mej själv. Tack Nina för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0