Bredband

Min far har äntligen fixat bredband. Så just nu sitter jag hemma i mitt flickrum och surfar runt, vilket jag aldrig trodde skulle hända. Nu ljög jag lite eftersom jag inte har kvar mitt flickrum, men det lät så bra!

En liten snabb update kring vad som har hänt nu när jag har varit hemma.
Första veckan så jobbade jag. Det var inte lika segt och jobbigt som det brukar vara utan det gick faktiskt riktigt bra. Dom flesta verkade ganska glad att jag var tillbaka, förutom Tony då, men han är ju alltid bitter. Inget ljus i tunneln där inte.
Planen var ju att jag skulle hinna plugga den veckan också. Man kan säga att det gick så där med det. Visst jag läste väl en halv bok eller så, men det är ju inte så bra. Istället blev det mycket fika med folk som jag inte har träffat på länge. Mest med Jenny faktiskt.
Den här veckan har det inte hänt så mycket än. Plugg och fika skulle man kunna säga. Mest plugg faktiskt.
Igår var jag med Filip, min bror, i skolan. Dom hade öppen vecka så föräldrar kunde komma dit och kolla hur dom har det och så. Så jag följde alltså med då, tänkte att det är en bra erfarenhet och är kul med tanke på mitt framtida yrke. Det var ett misstag. Det var det värsta jag har varit med om. Jag har inte riktigt tid att redogöra för denna skräckupplevelsen just nu men jag lovar att en uppdatering kommer att komma.

Idag är då sista dagen hemma. Jag har as mycket plugg kvar, jag har inte hunnit träffa alla och jag känner att jag inte är klar här än, men eftersom jag tydligen ska till skolan på fredag så får jag nog lov att åka hem.
Förlåt till alla er som jag inte har hunnit träffa nu när jag har varit här. Sofia, Marie, Jennifer och Toraa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har jag blivit Sofia nu? ;)
Det är okej, jag förstår att du inte hann. Vi får ta igen det i sommar igen. Jag saknar dig!

2008-03-03 @ 14:13:43
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0