Dag 4

Idag har jag haft feber i fyra dagar. Nu är det inte det minsta mysigt längre. Jag är så trött och har ont precis överallt. Jag vill helst bara dö.
Eller så vill jag åka hem. På ett sätt så är det skönt att vara själv, för det är tyst och lugnt, inget tjat. Men nu orkar jag inte vara själv längre. Jag får ju inte i mej någon mat eftersom jag inte orkar vara ur sängen mer än fem minuter åt gången. Nu är all mat dessutom slut, vilket innebär att jag måste gå och handla = självmord! Så hur jag ska få i mej nåt idag vet jag verkligen inte. Om någon känner att den vill åka och handla åt mej och komma hit med mat så skulle jag vara evigt tacksam!
I morse trodde jag för ett tag att jag mådde lite bättre. Jag var inte lika yr, hade inte riktigt lika ont i huvudet, svettades inte lika mycket och frös inte lika mycket, så jag lyckades sova i nästan tre timmar, men när jag vaknade igen så insåg jag att jag hade tagit fel. Jag var väl bara så utmattad att jag blev som bedövad.

Det värsta är att jag inte kunde göra tentan idag. Jag är så arg och ledsen över det, men jag orkar egentligen inte tänka på det nu. Måste däremot börja plugga inför torsdagens seminarium ifall att jag skulle bli frisk tills dess. Men jag orkar inte. Det går verkligen inte!
JAG VILL DÖ!

Kommentarer
Postat av: johanna

Krya på dig, stackare!

2008-02-05 @ 15:00:16
Postat av: Marie

Låter inte alls roligt för dig! Hoppas du är bättre imorgon.

2008-02-05 @ 19:37:48
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: anette

Nu har du mat iallafall!
Och om det känns bättre att veta det, så håller jag också på bli sjuk nu. Halsen är helt uppsvälld och jag kan inte äta! :( så för mig blir det ett besök hos farbror doktorn på en gång, jag vägrar få nån sjukdom i halsen IGEN! :(

2008-02-06 @ 10:14:48
URL: http://aaanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0