Dum dum!

Dagen har spenderats i sängen och i soffan tillsammans med en stor godispåse. Så tittade jag på du är vad du äter. Idag var det en tjej med som använde mat för att trösta sej med. Att dämpa ångest och dåliga tankar. Jag kände igen mej så himla väl, det kom ju inte direkt som någon chock för mej men det är alltid jobbig att bli påminnd om det och så. Så vad gör jag. Jo jag går och gör mackor med massa ost. Smart! Jag mår verkligen så mkt bättre nu. Eller inte!
Någon gång ska jag ta tag i det här. Jag har bara ingen ork till det just nu. När våren kommer kanske. 

Nu ska jag packa och städa lite så att jag inte behöver stressa i morgon innan tåget går. 
puss 

Kommentarer
Postat av: Ivana

Äsch, vad skulle man göra utan gosaker? Något måste man ju faktiskt trösta sig med :)

2008-02-14 @ 23:11:24
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0