Ett litet paket

Idag vaknade jag av att posten trillade ner genom dörren. Jag gick upp och hämtade den, tänkte att det kunde vara nåt intressant. Och där på hallgolvet låg ett litet paket. Jag kände igen mammas handstil på framsidan så jag öppnade, nyfiken som jag ju är.
I paketet så låg en liten lapp, det stod: "till vårat hjärta på alla hjärtansdag. Från oss alla" Vad var det då jag fick, jo ett par stickade vantar!

Idag ska jag läsa och läsa och läsa. Förhoppningsvis kan jag läsa ut avhandlingen idag och kanske börja packa lite också.


Fika i morgon kanske, sen åker jag ju hem och är hemma i två veckor så det skulle vara mysigt om vi kunde träffas innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0