Februari

Jaha då var det februari igen då. En sak som jag såg framemot när jag flyttade hit var att det skulle vara massa snö och kallt. Jag är besviken! Idag var det iofs kallt, men det var ju för att det var storm typ, jag vill att det ska vara iskallt och massa snö och klarblå himmel. Men det kanske är att begära för mycket.

Jag borde verkligen plugga, har jätte mycket kvar inför tentan. Det gick bra igår, dom två första frågorna, sen orkade jag tydligen inte mer, så om jag ska hålla min planering så måste jag göra fyra idag. Dessutom skulle det vara bra om alla var klara innan söndag så att jag, Elin, Erik och eventuellt Elle kan prata igenom alla. Suck! Jag orkar verkligen inte. Men men, plugga är till för dom fula!

Vad händer annars? Ja absolut ingenting. Lyssnade på någon intervju med Beatrice Ask idag på morgonen, hon är mer vältalig än vad jag trodde, men hon tillhör ju fel lag så att säga. I vilket fall så kunde hon inte förstå hur folk kunde tycka att det var konstigt att hon blev moderat. Hon har ju tydligen gjort en klassresa, och då kanske det naturliga valet vore att kämpa för sitt ursprung, vad vet väl jag. Hon ansåg iofs att det var det som hon gjorde. Vad dåligt hon kommer att må den dagen när hon vaknar upp och inser hur lurad hon har blivit.

Jo förresten, Filip berättade att dom hade hittat en lägenhet hemma i Götene som dom odlade hasch i. Det hade tydligen varit svårt att hitta någonstans att stå på golvet utan att trampa på några växter. Till och med hela garderoberna var fulla. Det roligaste var dock Filips kommentar. "Men var bor dom någonstans då?"

Kommentarer
Postat av: Marie

Läste oxå om dom som hade odlat. Det värsta var ju att dom hade en ett årig pojk i hemmet oxå.

2008-02-01 @ 22:12:50
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Markus

Nina, om du bara visste hur det egentligen låg till... livet är en räkmacka för Jo!

2008-02-02 @ 02:36:07
URL: http://bollocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0