Flyttpacks paus

Eller egentligen så tror jag att vi är färdiga med allt packande nu. Det är bara att stuva in det i en vagn och sen köra den till Nydala som återstår. Och så klart bära upp allt och sen packa upp, men det orkar jag inte tänka på just nu.
Det har iaf gått väldigt smidigt med packande. Ingen ångest, inte så mkt iaf. Jag är mest pepp faktiskt.

Jag hade seminarium idag också. Haha. Jag är inte den som pratar mest i alla sammanhang, men jag är verkligen inte den som pratar minst heller, men idag var tydligen dagen när jag inte kom mej för att säga något alls. Till er som var med på semit, Jag är inte dum i huvudet, jag hade läst böckerna och funderat över dom och jag har en åsikt. Idag ville inte riktigt hjärnan och munnen kopplas ihop bara!
Jag hoppas att jag klarade G på det iaf, annars har jag tre stycken att göra om. Det känns inte helt bra!

Åh det känns som att jag borde packa ner nåt mer, men det är nog klart! Fan vad duktigt!
Nej nu måste jag gå och äta upp det sista som finns i kylen. Man kan ju inte slänga mat. Tänk på dom svältande barnen!

Kommentarer
Postat av: Ivana

Haha det är luuuungt, fan jag hade ju noll saker att säga. Blev helt ställd & allt jag ville ha sagt sa alla andra, men det är klart vi fick godkänt, don´t worry!

2008-02-29 @ 17:14:52
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0